Tarvitsen sinua nyt. Minua itkettää, kuumat kyyneleet tunkevat väkisin poskilleni. Huudan ja ääneni sortuu. Viha on alkanut taas syödä minua. Voisitko viedä sen pois?

Sait minut, sait minut ihan kokonaan. Sait minun vartaloni ja nukenkasvoni. Sait punaiset hiukseni ja pitkät kynteni. Sait rintani. Sait hehkuvat arpeni ja puuduttavan tuskan. Sait täyteen pillereitä ahdetun pääni ja itseinhoni. Sait kaiken sen epätoivon ja ahdistuksen. Ja sinä otit minut silti.

Pahinta on se, että luulin jo olevani terve. Luulin, että kaikki olisi hyvin. Lääkäri, mukava setä, määräsi minulle kevyempiä lääkkeitä. Minun onneni olikin kemian luomaa harhaa. Minä putoan taas.

Anna minulle rauha! En halua kuolla, en halua enää satuttaa itseäni. Vie pois tämä kaikki. Rakasta minut taas kokonaiseksi. Ota minut syliin ja suutele paha pois. Minä tarvitsen sinua nyt enemmän kuin koskaan. Minä tarvitsen sinua. Sinä voit auttaa minua.

Autathan minua?

Olet hyvä minulle.

M