Älä koskaan anna minun satuttaa sinua.
Älä kuuntele minua.
Kun sekoan, tuo minut takaisin oikeaan maailmaan.
Älä pelkää arpia, verta tai pillereitä. Minut on rakennettu niistä.
Älä kosketa, ellet saa siihen lupaa.
Älä edes leikilläsi sano minulle mitään loukkaavaa.
Lue ajatukseni, kuule hengitykseni ja aisti sydämeni liikkeet.
Poista päältäni turhat suojaukset, anna minun olla alastomana ja haavoittuvana edessäsi. Vain niin voit päästä tarpeeksi lähelle.
Näe kaunis maailmani.
Älä pelkää, niin minäkään en pelkää.
Älä hylkää minua, älä hetkeksikään.
Älä anna varjojen saada minua, kanna minut valoon.
Uskalla soittaa se ambulanssi.
Naura kanssani.
Puhu minulle.
Älä tuomitse minua.
Anna minulle anteeksi.
Tue minua.
Nuku vieressäni.
Älä anna minun satuttaa minua.

Särkyvää. Käyttö omalla vastuulla.

M