Jos saan rakastaa sinua, en koskaan pyydä mitään muuta. Jos saan rakastaa sinua, teen mitä vain. Anna minun olla osa sinua, anna minun koskea. Sinä teet minusta kokonaisen, vain sinä voit korjata minut. Tule tänne ja katso minua silmiin. Anna minun itkeä sylissäsi, sulje minut suudelmillasi itsellesi. Olen sinun, vain sinun ja kokonaan sinun. Jokainen henkäyksen on rukous sinulle. Uhraisin itseni vuoksesi. Jos sinä annat minun rakastaa sinua. Jos sinä annat minun olla lähelläsi. Teen sinulle maailman, joka kauniimpi kuin voisit kuvitellakaan. Juovutan sinut sanoin, joita tämä kieli ei enää tunne. Antaisin enkelin laskeutua olkapäällesi ja tehdä siihen kodin. Sulkisin sydämesi kultaiseen rasiaan, enkä antaisi minkään satuttaa sitä. Puhdistan haavasi ja nuolen jalkasi. Anna minun rakastaa sinua. Anna minun rakastaa.

Kun jokainen aamuni on kunnianosoitus suuruudellesi. Jokainen yöni on helvetin esikartano ilman sinua. Helvetin, joka odottaa jokaisen kulman takana, vieraiden ihmisten katseissa. Elän tulessa ja jäässä. Sinun kuvasi polttaa ihoni ja jäädyttää sydämeni. Olen pelkkä sinulle sykkivää lihaa. Olen ilma, jota hengität. Olet jokaisessa huokauksessani ja kaikkien sanojeni takana. Kuljen päivästä toiseen kohti sinua, olet minun tähteni. Suunnistan sinuun, vääjäämättä. Jos uskoisin kohtaloon, tietäisin sen olevan sinä. Olet minun minun minun. Ole minun minun minun. Minä rukoilen. Minä anon. Minä itken jalkojesi juuressa. Anna sinulle kaiken, jos sinä vain annat minun rakastaa sinua kuten sydämeni sanoo.

Lopulta tiedän, että olet onnellisempi ilman minua. Minä rikkoisin sinun maailmasi. Olisin sinulle musta surma, ikuinen tuska. Toisin helvetin mukanani. Tuhoaisimme kaiken. Tämä maailma on liian harmaa, jotta voisimme täyttää sen yhdessä. Voisimme olla yhdessä kauniimpaa kuin kaikki maailman tähdet. Loistaisimme kirkkaammin kuin aurinko. Olisimme löytäneet elämäämme tarkoituksen. Se olisi liikaa. Olisimme liikaa toisillemme. Olisimme kuin samasta puusta veistetyt, kaksi eksynyttä. Kaksin, ilman suuntaa. Kunnes kuolema meidät erottaa. Kunnes maailman paino olisi liikaa. Kunne rakkautemme paino olisi liikaa. Kunnes tukehtuisimme toisiimme.

En anna sinun koskaan rakastaa minua. Se tappaisi meidät molemmat.

Silti en voi koskaan lakata rakastamasta sinua.

M