Olen kohdannut mielenkiintoisen ilmiön. Miten on luonnollisesti selitettävissä, että rintani ovat kasvaneet kahden viikon aikana kaksi kuppikokoa? Vuosiin rintani eivät ole kasvaneet yhtään. En tosiaankaan ole raskaana. En syö e-pillereitä tai mitään muitakaan horminituotantoon vaikuttavia lääkkeitä. Uskoisin huomanneeni, jos joku olisi laittanut minulle silikoni-implantit. Okei, olen lihonut hieman viime aikoina, mutta ei kai se kaikki tisseihin voi mennä? En minä valita, parempihan näin. Ihmetyttää kuitenkin.

Näin miekkosen eilen ja melkein itkin, kun piti erota. Tiedän, ettei meidän välillä ole mitään muuta kuin ystävyyttä. On vain niin tärkeää, että hän välittää ja ymmärtää. Suurimman osan ajasta istuin hiljaa hänen asuntonsa lattialla. Hänkin oli hiljaa. Minä nautin siitä rauhasta, kun ei ollut pakko puhua mitään. Ei kiusallisuutta tai paskapuheita. Vain se tyyneys ja rauha.

Taas baarimikko tarjosi minulle juotavaa.

M