I should have listened to her
so hard to keep control
we kept on eating but our
bloated bellies still not full
she gave us all she had but
we went and took some more
can't seem to shut her legs our
mother nature is a whore

Poika tuoksuu hyvältä. Se laulaa huonoja iskelmiä kovaan ääneen ja sen kylmä korva osuu välillä poskeeni. Sen käsi on tiukasti lanteillani ja jostain ihmeellisestä syystä edes jalkamme eivät törmäile. Yö on pimeä ja ilmassa tuoksuu alkoholi. Nauran. Nauran kuin pikkutyttö. Muistan, miksi olin siihen poikaan niin kovin ihastunut ala-asteella.

Aloitin päiväni runkkaamalla. Miten säälittävä. Näin eroottisia ja levottomia unia, nukuin myöhään. Aamulla kelluin punaisissa pilvissä, joita aivoni syöttivät tajuntaani. Häpeän sitä. Häpeän omaa haluani ja tarvettani tyydyttää se. Olen omien syntisten ajatusteni orja. Ja nautin siitä. Suljen silmät ja siivitän tieni orgasmiin. Olen likainen ja väsynyt yksinäisyyteen.

Lakkasin varpaankynteni punaisiksi. Naisellista ja suloista. Tästä lähin lakkaan varpaankynnet aina. Kauneudenhoidosta tulee hyvä olo.

Suljen silmät ja pääsen savuiseen ja täpötäyteen saliin. Tanssin tanssin tanssin. Annan tämän musiikin viedä minut mukanaan. Basso ohjaa vartaloani ja tottelen sitä sokeasti. Ekstaattinen tila. Trent kuiskii minulle, juuri minulle. Hän osoittaa jokaisen sanansa minun korvilleni.

We will be together soon if we
will be anything at all

Nukahdan kuumeiseen tunteeseen ja herään aamulla omaan kiimaani. Lakanat ovat hiestä märät ja sekaisin. Pidän silmät tiukasti kiinni, pidän kiinni unen muistosta. Painan kädet korvilleni, en halua sotkea perheenjäsenteni ääniä tähän maailmaan. Vartaloni vääntyilee ja polttaa. En voi sille mitään. Nousen ylös ja yritän unohtaa. Yritän.

Liian makeaa, liian suloista. Jälkeenpäin se ei koskaan tunnu sen arvoiselta.

M