Aluksi on sinä ja minä. Sinä olet siellä sellaisena ja minä täällä tällaisena. Sinulla on hauskaa. Sinä olet tähti. Sinä loistat ystäviesi keskellä. Sinua rakastetaan. Olet hauska ja hurmaava. Minulla on hauskaa. Minä olen tähti. Minä loistan ystävieni keskelle. Minua rakastetaan. Minä olen hauska ja hurmaava.

Sitten olemme kaksin. Sinä olet hiljaa, minä olen vielä hiljempaa. Sinulla ei ole hauskaa. Minulla ei ole hauskaa. Sinulla ei ole mitään sanottavaa enää. Minulla ei ole mitään sanottavaa enää. Ei ole jäljellä mitään, mitä rakastaa. Kumpikaan ei jaksa kantaa maskia yhtään pidempään. On vain kaksi vapisevaa pientä ihmistä, jotka eivät voi koskaan tulla maailmassa hyväksytyiksi. On vain kaksi ihmistä, jotka tarjoavat toisilleen hetkeksi mahdollisuuden hiljaisuuteen ja rauhaan, hetkeksi mahdollisuuden päästää irti.

Me olemme sinä ja minä vain, kun olemme me.

M