Nine Inch Nailsin Closer on soinut jo jonkin aikaa. Minusta alkaa tuntua, että huomenna saatan lähteä aivan kenen tahansa matkaan. Otan ensimmäisen, joka vain keksii pyytää minua mukaansa ja painun hänen kämppäänsä. Tai hotellihuoneeseen. Tai auton takapenkille. Tai puskaan. Ihan sama minulle. Otan ensimmäisen enkä päästä pois ennen aamua.

Välillä sitä unohtaa olevansa nuori nainen, mutta nyt. Nyt voisin mitä vain. Minä voisin raiskata jokaisen vastaantulijan. Voisin repiä vaatteet aivan kaikkien päältä. Haluan nuolla suolaista ihoa ja antaa käsien liikkua vapaasti aivan kaikkialle. Aivan kaikkialle. Haluan jonkun koskemaan minua. Minua saa satuttaa. Haluan totta tosiaan jonkun nuolemaan minua. Haluan suudella niin, että huuliin sattuu ja henki loppuu. Haluan kuulla jonkun huohottavan korvani vieressä. Haluan hikisen ihon vasten omaani, toivottavasti, hikistä ihoa. Minä haluan tuoksua keskiviikkona mieheltä.

Minä haluan tuntea jonkun haluavan minua. En minä jumalauta itseäni varten laihduta ja meikkaa. Minä haluan olla alasti ja haluan niitä katseita, jotka nuolevat minua. Haluan katseita niiltä ihmisiltä, jotka haluavat vain minun vaatteitteni alle. Minä haluan tuoda julki, että minullakin on rinnat ja peppu. Minä olen nainen ja minua pitää kohdella niin.

Vitut rakkaudesta. Minä haluan panna.

M