Tämä koko päivä on ollut aivan hirveä. Suonissani virtaa sama myrkky, joka alkoi tuhota minua viime syksynä. Levottomuus estää kaiken ja saa minut unohtamaan itseni. Minä olen lihava. Minä haisen pahalta. Minulla on huono iho. Minä en osaa keskittyä mihinkään kahta minuuttia pidempään. Haluaisin vain huutaa kovaa. Haluaisin kertoa koko maailmalle, ettei tämä ruma köntys ole minä. Minä olen kaunis ja ihana menninkäisprinsessa. Minä en ole sairas ja haiseva luuseri, jonka elämä on kuin jumiin jäänyt ja unohdukseen vaipunut lyhytelokuva. Menninkäisprinsessa ei oikeasti tuhlaa elämäänsä näin. Menninkäisprinsessa ei oikeasti halua kuolla.

Olen kuluttanut päivääni miettimällä miekkosta. Olen vaipunut kauniisiin päiväuniin, jotka tekevät minusta nurkassa nyyhkyttävän hermoraunion. Olen piinannut itseäni muistoilla suudelmista, huulista, käsistä, ihosta, tuoksusta ja sanoista. Olen elänyt uudelleen sitä kaunista unta, joka ei enää koskaan tule olemaan minun. Sydäntä särkee, kun en voi saada häntä. Minä haluan hänet minun ihan omakseni, vaikka tiedän, etten ole oikeutettu edes haaveilemaan siitä. Minä haluan hänen silmänsä, hänen huulensa, hänen kasvonsa, hänen hiuksensa, hänen koko kehonsa ja kaikki hänen sanansa ja ajatuksensa. Minä haluan olla hänen. Haluan hänet silittämään hiuksiani ja kuiskailemaan sanoja korviini. Haluan kertoa hänelle uudestaan ja uudestaan, että minä rakastan ja minä teen mitä vain. Haluan itkeä katumustani hänelle ja täyttää hänet rakkaudella. Haluan, että hän nuolee kaikki katkerat vihan kyyneleet, jotka kastelevat poskiani näinä öinä. Haluan omistaan koko maailman kaksin hänen kanssaan. Haluan tuhota kaikki muut ihmiset, ettei mikään voisi koskaan erottaa meitä. Haluan katkaista hänen kätensä, ettei hän voisi koskaan koskea ketään toista naista. Haluan puhkoa hänen silmänsä, ettei hän enää koskaan katsoisi ketään toista naista. Haluan leikata hänen kielensä irti, ettei hän enää koskaan puhuisi kenellekään toiselle naiselle. Sitä minä haluan. Minä haluan hänet nyt ja tähän, etten minä olisi näin pirun yksin.

Ajatukset murenevat.

M