Ollaanpas nyt järkeviä. Jos posti toimii kuten sen kuuluisi, miekkosen olisi pitänyt tänään saada minun kirjeeni. Uskoisin, että hän on jo kotona. Uskoisin, että hän on jopa jo lukenut sen. Joten, miksei hän reagoi mitenkään? Minä en kamalan paljon miehistä tiedä, mutta kai hän nyt sitä vähintäänkin pelästyy! Minä ainakin olisin aivan sekaisin, jos saisin yhtä rehellisen ja avoimen kirjeen kuin mitä hänelle kirjoitin. En usko, että miekkonen kovin usein saa käsinkirjoitettuja rakkaudentunnustuksia teinitytöiltä. Tähän sopisi hyvin se vanha mainos "Mikset sä soita?" Vaikka en minä oikeastaan halua, että hän soittaa. Sähköposti tyyliä "Hei sain kirjeesi ja nyt pitää hieman miettiä" riittäisi viemään minut taivaisiin. Jotain voisi tapahtua tai pian minulla ei ole yhtään enää hiuksia jäljellä. Spekuloiminen on turhauttavaa ja myöskin turhaa. Olen hieman kärsimätön, kun asia minulle näin tärkeä.

Ärrinmurrin.

Ja tämä oli kaikkea muuta kuin järkevää.

M