I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything

What have I become?
My sweetest friend
Everyone I know
Goes away in the end
You could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of shit
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here

What have I become?
My sweetest friend
Everyone I know
Goes away in the end

You could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way

Nine Inch Nails: Hurt

Jos minä saisin kaiken, mitä ikinä toivoisin. Jos minä voisin tehdä kaiken sen, mistä tuskin uskallan edes haaveilla. Jos voisin olla sellainen ihminen kuin haluaisin. Jos minun ei tarvitsisi pelätä itseäni. Jos minun ei tarvitsisi nauraa silloin, kun ei naurata. Jos minun päätäni ei särkisi aina. Jos minä antaisin itselleni luvan syödä. Jos minulla ei olisi aina kylmä. Jos minä en satuttaisi itseäni.

Jos minä olisin sellainen kuin luulin olevani, olisinko minä onnellinen?

Muuta ihosi punaiseksi. Jätä syviä jälkiä. Tutki, millaisia kuvioita saat aikaan ihollesi.

Älä jännitä. Älä itke. Hengitä. Anna sydämesi hakata rauhassa. Älä tärise. Älä nuku päivisin. Älä huuda. Älä tukahduta huutojasi. Luovuta.

Unohda.

Luovuta.

Unohda.

Missä on kaikki tahdonvoimasi? Missä on kaikki rohkeutesi? Missä on kaikki luovuutesi? Missä on kaikki huumorintajusi? Missä on kaikki ihanat piirteesi? Missä on kaikki positiivinen hulluutesi? Missä on järkesi? Missä sinä olet?

Tule takaisin ja lämmitä minua uudestaan. Nosta minut pilviin äläkä enää pudota. Minä en kestä sitä enää. Tee minusta taas ihminen. Anna minulle vartaloni ja aistini ja anna niiden toimia normaalisti.

Veisitkö ahdistuksen pois? Antaisitko minulle aseita sitä vastaan?

Milloin tämä muuttui tällaiseksi?

Mitä minä tein väärin? Mikä tässä maailmassa on nyt kielletty minulta ikuisesti?

Antakaa minulle ruokaa, ehkä minun olisi parempi olla. Päästäkää minut lämpimään veteen, ehkä minun olisi parempi olla. Antakaa minun nukkua, ehkä minun olisi parempi olla. Tehkää minusta normaali, ehkä minun olisi parempi olla.

Poista minusta se osa, jonka sinä saastutit. Poista minusta kaikki palanut iho ja tuhoutunut kudos. Hiero minuun voiteita ja syötä minulle lääkkeitä, että minä voisin taas astua ovesta ulos ja tuntea auringon kasvoillani. Ime kaikki myrkky suonistani ja hypnotisoi minut unohtamaan sinut.

Raiskaa minut. Tapa minut. Tekisit minulle palveluksen.

Miksei ulkona sada?

M