Kunpa joku suutelisi minua. Kunpa joku ottaisi minut syliinsä ja pitäisi aivan lähellään. Kunpa voisin kuunnella toisen ihmisen sydämen rauhallista sykettä rinnan alla ja nukahtaa tuntien lämpimän hengityksen ihollani. Kunpa joku silittäisi hiuksiani ja katsoisi minua pitkään silmiin. Kunpa olisi joku, jolle minun ei tarvitsisi puhua tai joku, jonka seurassa ei tarvitsisi yrittää nauraa, kun ei naurata. Kunpa olisi joku joka toisi kaiken tämän vihan tilalle rakkautta ja hukuttaisi suruni lämpimiin ajatuksin.

Niin kuin laskeva aurinko maalaa puiden latvat palaviksi, niin minä tarvitsen jonkun sytyttämään minut. Minä tarvitsen tunteita ollakseni ihminen. Minä tarvitsen jonkun puhaltamaan kylmän maailmaan aiheuttamiin haavoihin ja mustelmiin. Minä tarvitsen jonkun rakastamaan minua ihan oikeasti.

Minä tahtoisin olla täysin rehellinen. Minun ei ole tarkoitus pelästyttää ketään karkuun puheillani. Minun ei ole tarkoitus loukata. Minä olen mieluiten hiljaa ja katselen taivasta ja tähtiä ja kuuta, mutta miksi minun pitää tehdä se yksin?. Hiljaisuus saattaa lähentää kahta ihmistä niin paljon enemmän kuin turhanpäiväinen höpinä. Minä tiedän olevani läheinen jonkun kanssa sitten, kun ei enää ahdista olla puhumatta. Hiljaisuus puhuu kauniimpaa kieltä kuin sanat.

Annan käteni käteesi ja se kertoo enemmän kuin koskaan suustani kuuluvat tyhjät lauseet. Minä katson sinua silmiin ja toivon, että osaisit lukea niitä. Minä toivon, että silmäni olisivat sinulle kuin avoin kirja.

Minä tarvitsen sitä polttavaa kosketusta. Minä tarvitsen käsiä ja huulia, jotka saavat minut kerjäämään lisää. Minä kerjään kunnes saan. Olen kuin lapsi, joka haluaa karkkia. Minä piinaan sinua. Minä haluan, että sinä piinaat minua. Minä haluan, että sinä teet minulle asioita julmimmista painajaisistasi. Minä haluan luottaa sinuun niin, että voin antaa sinulle itseni.

Vie minulta vaatteeni ja puhtauteni. Sinä saat satuttaa minua ja sinä saat tehdä minusta naisen. Sinä voit tehdä kauneimmista unistani totta vain olemalla hetken tässä. Ole hetki tässä, ole minun lähelläni.

Voi kunpa minulla ei olisi unelmaa sinusta.

Voi kunpa sinä olisit totta.

M