Minä teen yötyötä. Minä teen hurjan mukavaa ja jännittävää yötyötä. Minä saan höpistä erilaisille ihmisille ja yrittää saada johonkin jotain järkeä. Eilen minä sain kiivetä lavalle ja se oli juuri sitä mitä kaipaisin. Siitä on kovin pitkä aika, kun olen viimeksi ollut lavalla. Ehkä pitäisi kuitenkin kallistua jonkun esittävän taiteen puoleen.

Eilinen ilta oli kaikessa raskaudessaan ja puuduttavuudessa mukava. Minä nautin, kun saan olla sellainen. Minä tiedän, mitä minun pitää sanoa. Minulla on käsikirjoitus, jota seuraan ja se antaa vahvuutta. Minun ympärilläni työskentelee ammattitaitoisia ihmisiä. Minä en pelkää kameroita yhtään. Minä en edes ajattele, että muutama tuhat ihmistä katsoo minua parin viikon päästä. Jos sellaisia alkaisi miettiä, ei siitä tulisi yhtään mitään.

Tänään se tie tuntuu taas niin oikealta. Se on jotain, missä olen hyvä. Tai niin ne ainakin sanovat.

Minä olen niin vip.

M