Minä haluan rakastua. Minä tarvitsen sitä. Olen tänään ehkä erilainen kuin koskaan, mutta haluaisin sulkea silmäni ja painaa huuleni vasten toisia huulia. Unohtaa kaiken muun. Lentää pois. Minä haluan katsoa jonkun silmiin niin, että näen niiden taakse. Minä haluan tuntea kuinka sydän pakahtuu ja koskettaa lämmintä ihoa. Minä tarvitsen ihmisen, joka ymmärtäisi ilman sanoja ja jota minäkin voisin ymmärtää. Minä tarvitsen jonkun, joka ei koskaan naura minulle. Minä haluan luottaa ja antaa itseni täysin jollekin. Minä haluan rakastaa.

Ei vain ole ketään ketä rakastaa.

Ville Valo on jumalainen ilmestys. Him on musiikkia kauneimmasta päästä. Him inspiroi minua aina jotenkin. Minä nukahdan usein kuunnellen Himiä.

Kerrankin on sellainen tunne, jota en pysty kirjoittamaan. Pää on pilvissä, tunnen kuinka sisälläni kasvaa jokin voima. Se voima ottaa minua vähä vähältä haltuunsa ja imee minut kuiviin. Hengitän sen läpi ja sitä varten. En tunne itseäni. Maailma häviää vähitellen. Minä sulan pois.

Hormoneista se johtuu.

Kohde puuttuu.

Olen ollut liian pitkään liian yksin.

Odotanko minä jotain mahdotonta?

Tule elämääni. Opeta minulle, kuinka eletään. Tee minusta kaunis. Näe asioita, joita en ole näyttänyt kenellekään. Kosketa minua. Minä voin valvoa vierelläsi, kun näet pahimpia painajaisiasi. Minä parannan haavasi, jos sinä kuuntelet sydäntäni edes hetken. Minä riudun ja vain sinä voit pysäyttää tämän taudin etenemisen.

Inspiraatio.

M