Minä en pidä suurista ostoskeskuksista. Niissä ovat aina tasan ne samat kaupat kuin kaikissa muissakin ostoskeskuksissa ja lisäksi aivan liikaa ihmisiä. Niissä kaikilla on aina hirveä kiire ja myyjät ovat vain rahastusta varten. Minun mielestäni kaupungit ovat paljon parempi vaihtoehto, kun pitää ostaa jotain. Kaupungeista löytyy yleensä sellaisia pieniä ja erikoisia kauppoja, joissa myyjät ovat palvelemista varten. En voisi kuvitellakaan ostavani esimerkiksi farkkuja ilman apua. Minun farkkuni maksavat usein yli sata euroa, joten ei olisi järkeä investoida niin paljon johonkin puolisopivaan, joiden löytämiseksi on pitänyt kääntää koko liike ympäri. Olen ehdottomasti niitä ihmisiä, jotka ostavat kalliilla laatua. Minä olen myös hyvin uskollinen, jos löydän mielestäni hyvän kaupan. Esimerkiksi alusvaate- , farkku-, kenkä- ja levyostokseni olen keskittänyt muutamiin liikkeisiin. Ehkä olen kaavoihin kangistunut, mutta kuten eräs mainos sanoo: "keskittäminen kannattaa aina". Kirppiksiä suosin myös, mutta tässä kaupungissa ne ovat valitettavan huonoja ja kaukana keskustasta.

En jaksa kirjoittaa enempää. Päivä on ollut aika pitkä ja huipentui automatkaan lumimyrskyssä.

M