Minusta vaatekokomerkinnät ovat aivan hirveät. Kai jonkun mielestä konkreettisuus tässäkin suhteessa on hyvä asia, mutta kukaan ei halua todeta paitaansa katsoessaan olevansa extra large tai extra small. Minusta nuo ovat, varsinkin nuorille tytöille, loukkaavia. Minua ainakin kalvaa aina todeta, että olen iso tyttö. Numerot ovat paljon helpommin lähestyttävissä.

Minulla on jatkuva ja raastava jännityspäänsärkym joka johtuu jumittuneista hartioista. Hartiat ovat jumissa stressin ja painavan laukun yhteistyöstä. Eräs sairaanhoitaja ehdotti minulle lihasrentoutus-lääkkeitä. Kerroin asiasta aina kaikkkeen niin positiivisesti suhtautuvalle äidilleni. Hän totesi, että lääkkeet eivät ole ollenkaan hyvä juttu ja aamujumpan pitäisi riittää. Minä väännän itkua, kun päätä särkee niin, etten pystyssä pysy ja aamujumppa olisi ratkaisu. Kiitos.

Migreenillä on kuuleman mukaan sellainen taipumus, että se menee aina pahemmaksi ja pahemmaksi, ellei mitään tee. Sitä odotellessa.

Hankin tänään kahdet uudet farkut. Minun oli pakko saada jotain uutta. Tukehdun tähän tyylilukkoon. Tunnen itseni hirvittävän naurettavaksi omissa vaatteissani, vaikka niitä välillä joku kehuukin. Haluan uudistusta. Tämä on vaikeaa.

Olen alkanut lintsata enemmän ja enemmän. Väsymys vie usein voiton. Minusta on turha istua koulussa vain tuijottelemassa seiniä, kun pää puuduttaa oikein kunnolla. Siitä ei hyödy ketään.

Koulujuttuja. Ja paljon. Vitut.

M