I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art
I've got an F and a C and I got a K too
And the only thing that's missing is a bitch like you

You wanted perfect
You got your perfect
But now I'm too perfect for someone like you
I was a dandy in your ghetto with
A snow white smile and you'll
Never be as perfect whatever you do

What's my name, what's my name?
Hold the S because I am an AINT
What's my name, what's my name?
Hold the S because I am an AINT

I am a bonetop, a death's head
On a mopstick
You infected me, took diamonds
I took all your shit
Your "sell-by-date" expired,
So you had to be sold
I'm a suffer-genius and
Vivi-sex symbol

You wanted perfect
You got your perfect
But now I'm too perfect for someone like you
I was a dandy in your ghetto with
A snow white smile and you'll
Never be as perfect whatever you do

What's my name, what's my name?
Hold the S because I am an AINT
What's my name, what's my name?
Hold the S because I am an AINT

I've got an "F" and a "C" and I got a "K" too
And the only thing that's missing is "U"
I've got an F and a C and I got a K too
And the only thing that's missing is a bitch like you
I've got an F and a C and I got a K too
And the only thing that's missing is a bitch like you
I am a dandy in the ghetto with a snow white smile
Super-ego bitch, I've been evil awhile
I am a dandy in the ghetto with a snow white smile
Super-ego bitch, I've been evil awhile
What's my name, what's my name?
Hold the S because I am an AINT
What's my name, what's my name?
Hold the S because I am an AINT
What's my name, what's my name?
Hold the S because I am an AINT
What's my name, what's my name?
Hold the S because I am an AINT


Marilyn Manson on lähinnä jumaluutta. Marilyn Manson huutaa minulle. Marilyn Manson kuiskii minulle. Marilyn Manson tietää.

Never be as perfect whatever you do

Niinhän se on.

Never be as perfect whatever you do

Miksi minusta tuntuu, kuin olisin yksin koko maailmassa?

En olisi halunnut olla koulussa tänään. Ei se koulu itsessään häiritse, mutta ihmiset ovat ahdistavia.

Se yksi poika on aina reisissä tai mahassa tai milloin missäkin kiinni. Minulla on huono olo. Pian olen antanut hänen tehdä niin paljon, että hän voi tehdä mitä vain. Oksettaa.

Tytöt nauravat minulle takanani. En sovi niiden maailmaan. Olen heille väärä.

Miksi sauna on aina silloin, kun en ole kotona?

Nukuttaa. Aina minä mietin, että kun ei ole aikaa tehdä mitään. Nyt minulla on aikaa, mutten osaa tehdä mitään. Tuijotan seinää ja mietin, mikä olisi tärkeintä. Mitä tekisin ensimmäiseksi? Lopulta, onko mikään niin tärkeää, että viitsisin tehdä?

Tässä huoneessa on liikaa suklaata. En ole uskaltanut käydä vaa'alla moneen päivään.

Vittu.

Tämän päivän sana. Vittu.

Se on sopinut kaikkeen. Vittu. Vittu sitä ja vittu tätä. Vittu kaikkea. Vittuvittuvittu.

Kirosanatkin menettävät tehonsa, kun niitä toistelee liikaa.

Aurinko on ystäväni joskus. Aurinko on lämmin. Auringossa voi olla silmät kiinni, eikä tarvitse ajatella. Ei tarvitse yrittää katsoa ketään silmiin.

Minä olen kuin joku saatanan koiranpentu. Minä teen, mitä käsketään. Istu. Paikka. Nuole. Kieri. Älä vedä. Älä kerjää. Anna tassu. Minä heilutan häntää isännälle, joka vain potkii minua, sillä hän on minun isäntäni ja minä olen uskollinen. Käyttäkää minua hyväksenne, sillä siihen minä sovellun erinomaisen hyvin. Minä olen aina ensimmäinen, joka pyytää anteeksi. Minä anon sitä vaikka polvillani, ihan sama kenen p
itäisi pyytää anteeksi.

Tuntuu uskomattomalta, että koulu on oikeasti olemassa. Hassua, että ne ihmiset sieltä elävät ja hengittävät parhaillaankin jossain. Minusta tuntuu kuin koko koulu ja kaikki ihmiset olisivat vain jotain sairasta unta.

Todellisuus on tässä. Todellisuus on minun sormissani ja näppäimistössä. Mikään muu ei merkitse mitään. Minulle mikään muu ei merkitse mitään.

Paitsi Placebo.

M