Voisin kaivaa silmät päästäni kynsilläni. Haluan repiä hiukseni pois. Haluan juosta lujaa pois tästä huoneesta, tästä elämästä. Eilisen tasapainosta ei ole jäljellä muistoakaan. Minä haluan repiä ja rikkoa jotain. Seinät kaatuvat päälleni. Minä tukehdun.

Minä vihaan itseäni, sillä minulla ei ole yhtään selkärankaa. Minä en ole saanut tänäänkään yhtään mitään aikaan, vaikka tiistaina alkaa koeviikko ja olen kusessa. Olen vitun luuseri.

Saatanan saatana. Ulkonakin on niin kaunista. Istuin siellä hetken rauhoittumassa. Oli viileää, mutta aurinko paistoi selkään lämpimästi. Lapset kirkuivat jossain. Melkein teki mieli lähteä kävelemään, mutten halua ottaa sitä riskiä, että törmään johonkuhun. Tässä mielentilassa saattaisin käydä päälle.

Minun ajatukseni kiertävät sairasta kehää. En saa mistään kiinni, mikään ei tarjoa minulle mitään. Olen jumissa tässä ruudun edessä. Olen kykenemätön irroittautumaan minua rikkovista asioista. Halun pois. Pois. POIS.

Ampukaa minut tai teen sen itse.

M