Kylmää. Ystävä järjesti minut hyvin epämukavaan välikäteen omien mokailujensa takia. En osannut sanoa ei, kun hän pyysi palvelusta. Onneksi tilanne ratkesi luonnostaan ilman, että minun tarvitsi tehdä mitään. Hetken aikaa oli huono olo.

Yksitellen ihmiset vain lähtevät.

En pukenut tänään eilen suunnittelemiani vaatteita. Ne olivat liian hienot kouluun. Huivin kuitenkin laitoin päähän ja herttinen minun poskeni ovat lommolla. Tai poskipääni korkeat. Näyttää kuin minulla olisi kilo poskipunaa, vaikkei ole yhtään.

Olen syönyt tänään tosi vähän. Olen ylpeä itsestäni. Tuntuu vain hassulta, että minun pitää valehdella äidilleni niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin syöminen.

Pyörryttää vähän.

Olin tänään taas hierojalla. Tällä kertaa hieroja keskitti tehohoidon niskaani. Teki hyvää, pääkin kääntyy kunnolla taas pitkästä aikaa. Onneksi olen masokisti, muuten voisi olla ikävää käydä hierojalla. Pirun kipeää se teki.

Nyt minä luen jotain. Vähän voisi salaattia syödä.

M