Minä luulin saavani matkustaa tänään junalla, mutta en saakaan. Harmi, minä pidän junista. Junissa on aina oma tunnelmansa, aivan erilainen rauha kuin autoissa. Junissa on kylmä, penkit ovat epämukavat ja vessat jo legendaa, mutta silti junissa on aina mukavaa. Junassa voi istua ja kuunnella, mitä takana jutellaan. Junassa voi tuijotella maisemia ihan toisissa maailmoissa. Junassa pitää olla eväät, musiikkia ja joskus jopa joku lehti tai kirja mukana. Junat ovat kivoja.

Hirvittävää väsymystä. Heräsin aamuyöllä uneen, jossa maailmanloppu tuli.

En ole jaksanut koko viikolla  välittää oikeastaan mistään. Huoleton olotila tekee päivistä kevyitä. Ehkä olen viimein saanut itsestäni kiinni.

Jokaisessa hetkessä on kuitenkin läsnä se, joka minulta puuttuu. Katselen käsiä ja kasvoja, huulia ja silmiä. Mietin, miltä tuntuisi koskea. Mietin, miltä tuntuisi rakastaa. Jotenkin minusta tuntuu, etten pysty. En osaa rakastua. Minun on vaikea antaa itselleni lupa siihen. Miekkosenkin varjo on jatkuvasti jossain lähellä. Minulla menee todella hyvin, kun voin tehdä jotain ja keskittyä vain siihen. Silloin voi unohtaa oman itsensä, elämänsä ja yksinäisyytensä.

Olen nyt ehkä brutaali, mutta kristus minä haluan seksiä.

En osaa enää pelätä tai jännittää. Asiat vain tapahtuvat. Kaikki tapahtuu minun silmieni edessä ja minä tiedän, mitä tapahtuu. Harva asia koskettaa mitenkään. Minua ärsyttää oma tapani keskustella.

Ala-asteella minulla oli ystävä. Olin tuon ystävän kanssa joka päivä. Minä vihasin häntä sydämeni pohjasta. Meidän ajatusmaailmamme eivät vain sopineet yhteen. Olimme ystäviä yläasteellakin. Olemme kai vieläkin jollain tasolla. Hänessä on hirvittävästi piirteitä, joita en voi sietää. Aikoinaan, teki hän mitä tahansa, hän teki sen minusta väärin. Nyt minä näen kaikki hänen vikansa itsessäni. Minä käyttäydyn aivan samalla tavalla. Minä olen kuin kopio hänestä ja siksi en välillä voi sietää itseäni. En tiedä, olenko oikeasti vai tuntuuko minusta vain siltä. Haluan olla joku muu. Mietin vihaavatko kaikki minua niin kuin minä vihasin häntä.

M