Jos minä pyytäisin, satuttaisitko minua?
Voisitko raiskata minut, jos minä pyytäisin?
Voisitko surmata minut, jos minä vain pyytäisin?
Kiduttaisitko minua, kunnes en kestäisi enää?
Kuristaisitko minua, kunnes viimeinenkin henkäys olisi minulta karannut?
Antaisitko minun vuotaa kuiviin sylissäsi?
Heittäisitkö minut synkimpään helvettiin, jättäisit ojan pohjalle hukkumaan, jos minä pyytäisin sitä sinulta?
Vuodattaisitko sinä minusta viimein ne suolaiset ja katkerat kyyneleet?
Jos minä pyytäisin, voisitko syödä minun jäistä lihaani ja polttaa aristavan ihoni?
Jos minä antaisin itseni sinun käsiisi, tekisitkö sen kaiken mitä pyytäisin?
Jos minä olisin sinun, antaisitko minun uhrata itseni puolestasi?
Jos minä antaisin itseni käyttöösi, purkaisitko tuon polttavan vihasi minuun?
Voisitko lyödä minua, kunnes en enää tuntisi mitään?
Antaisitko minulle arvoistani kohtelua, jos sinulla olisi kaikki valta? 
Saisinko minä olla sinun nukkesi, jos sinä saisit toteuttaa ne sairaimmatkin unelmasi?
Jos minä pyytäisin, hakkaisitko minut nauloilla alasti kylmälle lattialle?
Repisitkö minulta kaikki vaatteeni ja heittäisit minut yksin lumihankeen, jos minä sitä sinulta anoisin?
Lupaisitko minulle ensin kuun ja tähdet taivaalta ja sitten sammuttaisit ne?
Veisitkö minulta kaiken kauniin, kaiken merkittävän?
Rampauttaisitko kaikki unelmani, jos minä pyytäisin?
Jos minä rukoilisin sinua, veisitkö sinä minulta todellisuuden pois?

M