Minä haluaisin olla prinsessa. Minä yritän kovasti. Pidän huolta ulkonäöstäni. Minulla on kynsilakkaa ja kauniit vaatteet. Hiukset eivät ole aina tiptop, mutta näillä kiharoilla ei parempaan pysty. Meikkaan usein ja katson vähän, mitkä vaatteet valitsen. Pidän hameista ja korkeista kengistä (vaikken niitä käytä, kun olen niin pitkä). Haluaisin kuuman kylvyn, jonka joukossa kelluisi ruusun terälehtiä. Haluan tuoksua hyvältä ja olla naisellinenkin toisinaan. Minä ihan totta pidän korseteista.

Prinsessan ja menninkäisen yhdistäminen ei ole vaikeaa. Hiukset sotkuiset, silmät mustat, lyhyt hame, tummaa kynsilakkaa ja hopeisia koruja. Iho vaaleaakin vaaleampi ja rinnat kauniisti, ei liian esillä, muttei ihan piilossakaan. Isot aurinkolasit, kun tarvitsee. Myssy on musta ja liian iso. Farkut olivat joskus tiukat, nyt niittivyö pitää ne ylhäällä. Paidat nuolevat yleensä vartaloa, mutta ne ovat silti enemmän suloisia kuin syntisiä. Korut kilisevät ranteissa. Kaulassa roikkuu avain, jonka symbolinen merkitys minulle on suurempi kuin itse elämä. Jopa minun lakanoitteni täytyy sopia tyyliin. Mustaa ja valkoista, satiinia. Pidän ylellisyydestä. Minulla on hieno valikoima pitsihanskoja, kaikki mustia. Rokkiasennetta mukaan hieman.

Kyllä, tähän puoleen itsessäni olen tyytyväinen. Ulkoiset asiat ovat kunnossa, mitä nyt silloin kun peiliin kehtaan katsoa, en itseäni tunnista. On ihanaa olla tyttö. On ihanaa tuoksua hyvältä ja miesten katseiden imartelu tuntuu liian hyvältä. Niin, niin, niin. Minä rakastan kauneutta.

Minä rakastan paljon kauniita naisia. Rose McGowan on yksi kauneimmista. Kaunis nukke. Kuin karamelli. Tiedän, että tuo kuva on vähän... huora. Minusta se ei ole huono asia. Minä voisin poseerata alasti, jos joku haluaisi ottaa oikeasti kauniita kuvia (Siis juu ei sillä, että minun alaston vartaloni olisin se jokin "oikeasti kaunis", vaan minusta saisi ottaa kuvia alasti, jos kuvien idea olisi kaunis. Tai siis niin. Joo) Minun huorakauteni on kyllä mennyt jo vähän ohi.

Kaunis yö

M