Mikä minä olen?

En minä ole samanlainen kuin muut ihmiset. Minussa on jokin järjestynyt toisin. Minä haluan juosta ja huutaa. Minä haluaisin vain lopettaa ajattelun. Sattuu liikaa. Ehkä minä olen vain negatiivinen, mutta en näe hirvittävästi hyvää tässä maailmassa.

Minun hautajaisissani soi Blitzkrieg bop. Tiedän, että se on julmaa, mutta olen miettinyt pitkään. Hey ho, let's go! Ei mikään voi olla todempaa.

C ymmärtää. C tietää. C tuntee samoin. Tässä maailmassa on ainakin yksi ihminen, joka ymmärtää. Kaksi kummallista tyttöä kaiken keskellä. Kaksi varjoa seinän vierellä.

Minä sain viime jakson saldoksi yhden hyvän, yhden kiitettävän ja kaksi erinomaista. Mikä minulla on, kun olen pettynyt?

Miksi vaatia aina lisää? Miksi on pakko olla täydellinen? Miksi muun maailmaan vaatimukset ohjaavat minua kaikessa?

Aamupala-juusto on päivieni pelastus. Ilon aihe. Pian minä kyllästyn siihenkin.

On kylmä. Kylmät väreet kulkevat vartalossani kuin aallot veden pinnalla.

Jos nukkuisin tänä yönä pitkään. Olen pimeän lapsi. Pimeässä voi hetken uskoa, ettei mitään muuta maailmaa ole edes olemassa.

Psykologian opettaja uskoo minuun. Minä arvostan häntä ja minä punastelen, kun hän puhuu minulle. Hän on sanonut tärkeitä asioita. Minä haluan olla hyvä oppilas. Haluan tehdä hänestä ylpeän. Haluan ja teenkin. Tähän minä uhraan kaikkeni. Viimeisimmätkin vähäiset vapaa-ajan rippeet.

Kuolla. Olla kuollut. Jos minä kuolisin nyt, miten pian minä unohtuisin? Kertoisiko siskoni kummipojalleni M-tädistä? Minä olen niin heikko. Syksyn lehti puussa. Minä putoan pian.

Askeleeni vievät kohti omaa tähteäni. Vaikka en minä edes usko kohtaloon tai mihinkään. Jos minä elän, minä haluan elää jonkin asian eteen.

Minä vihaan nykyajan kulttuuria. Minä elän niin väärässä ajassa. Minä vihaan ihmisiä.

Ystävänpäivä. Sillä ei ole enää mitään arvoa minulla. Yläasteella sai laittaa laatikkoon kortteja ja niitä jaettiin sitten ystävänpäivänä. Minä en koskaan saanut kortteja. Toisaalta, en minä koskaan antanutkaan. Missä kohdassa minä tein väärin?

Minun pitäisi antaa itselleni anteeksi.

M