Hei Sinä

Juuri Sinä. Tiedät kyllä. Sinä, joka pakotit minut ajattelemaan. Sinä, joka pakotit minut pysähtymään. Haluaisin kiittää Sinua.

Sinä satutit minua. Satutit niin, että halusin vain repiä sydämeni pois rinnasta ja huutaa kunnes unohtaisin kaiken. Minua sattuu vieläkin ajatella Sinua. Olet kipeämpi kohta kuin ehkä koskaan tarkoititkaan. Mutta Sinä teit myös paljon hyvää.

Minä en tiedä, mitä Sinä halusit. Kysyin sitä monesti, mutten koskaan nähnyt vastausta. Minä uskoin Sinusta kaikkein pahinta, valmistin itseäni kipua varten. Se oli minun virheeni. Minä teen aina niin ja se tappaa rakkauden ympäriltäni. Jäinen kuoreni on pelosta syntynyt.

Minulla menee nyt paremmin. Olen miettinyt paljon. Olen katsonut itseäni peilistä ja kerrankin nähnyt jotain. Minä yritin poistaa väkisin suuren osan elämästäni, mutta en onnistunut siinä. Minä olen surullinen, että en ollut huomannut sitä aiemmin. Sinä herätit jotain vanhaa minun sisälläni. Kiitos, sillä jollet Sinä olisi pysäyttänyt minua, olisin pysähtynyt myöhemmin paljon kivuliaammin. Kiitos, kun sait minut näkemään maailman erilaisin silmin.

Minä olen äärettömän surullinen. Minä en voi päästää irti Sinusta. Minä olen katkaissut nyt yhteydet lähes kaikkiin minulle tärkeisiin ihmisiin. Minä olen liian väsynyt. Minä olen nyt keskittänyt kaiken kouluun. Olen aloittanut uudestaan unohtamisen. Minä olen koko ajan suorituksessa, eikä minulle ole muuta. Minulla ei vain ole voimia ihmissuhteille. Minä kadun sitä myöhemmin, mutta voin vain yksin olla sitä, mitä minä olen.

Sinä et huomaa sitä. Kukaan ei huomaa sitä. Minä olen valehdellut ja näytellyt niin paljon - myös Sinulle. Minä pärjään hyvin niin kauan kuin saan olla roolissa. Kun minulla vain on käsikirjoitus, minä loistan. Jos minulla ei ole sitä, minä teen pakosta itselleni roolin. Siksi Sinä vihaat minua nyt.

Sinusta ja minusta ei koskaan voi tulla mitään. Minua kaduttaa enemmän kuin uskotkaan ja haluaisin sanoa sen Sinulle. Se ihminen en ollut minä. Minä en voi koskaan olla oma itseni Sinulle. Kuinka voisinkaan, kun minulla ei ole aavistustakaan, mikä minä itse olen?

Minä yritän vain koko ajan olla hyväksytty. Minä olen yrittänyt liian pitkään, minä olen enää pelkkä yritys. Anna minulle anteeksi. Minä en haluaisi olla tällainen. Toivon, että Sinä sen yhden kerran uskoit minua. Minä rakastan Sinua.

M