Joskus vituttaa. Minulla on asenneongelma. Ajattelen liikaa omista lähtökohdistani. Angstivitutus on jatkuvasti jossain määrin päällä. Mua ärsyttää. jos edessäni kävelee joku liian hitaasti. Mua ärsyttää ihmisten tyhmyys. Mua ärsyttää, kun kukaan ei enää osaa tapoja. Mua ärsyttää, jos mua käsketään. Mä en tee niin kuin mun pitää tehdä. Kapinointi asuu aina jossain mun sisällä. Mä olen ollut aattellisesti punkkari 14-vuotiaasta asti. Olen yhä. Olen rauhoittunut ja jättänyt hakaneulat rauhaan, mut tietyllä tavalla haluan provosoida yhä. Sanon asiat suoraan. Teen juuri niin kuin haluan. Mä en pidä arvostelusta. Asioita ei pitäisi arvottaa. Katson maailmaa hieman eri tavalla kuin muut. Näen hyvät puolet pahoissa ja toisin päin. Olen tinkimätön kusipää. Ilkeä ja vittumainen. Olen johtajahahmo ja tarvitsen huomiota. Kun on yksin, on vastuussa vain itselleen. En halua hävetä mitään ja siihen tähtään. Olen tarpeeksi kiltti ihmisille, sillä ihmisistä on minulle hyötyä. Käytän surutta hyväkseni aivan jokaista. Minä tappelen vastaan, olen eri mieltä joskus vain herättääkseni keskustelua. Sitä minä haluan tehdä: herättää.

M