Paniikki. Hirvittävä kamala ahdistava paniikki. Sydämeni hakkaa kuin rumpu ja sen ääni repii minua. Minä en pysty hengittämään, oksettaa ja tärisen kuin horkassa. Tekee mieli vain nukkua koko kevään yli. Mä en pysty nyt mihinkään. Kaikki tämä vain rahan takia. Tai onhan minulla toki muutenkin stressiä, mutta nyt meni yli. Taas. Asioista tuli liian suuria. Mä en kestä enkä pysty.

Mä vihaan kun mun suunnitelmat menee uusiksi. Mä vihaan kun mun pitää laskea rahoja ja valita, mihin panostan. Mä vihaan yllätyksiä. Mä vihaan, kun mun pilivilinnat kaatuu. Mä vihaan mun rahatilannetta.Mä vihaan, että mun nyt pitäisi alkaa etsiä kesätyöpaikkaa. Mä vihaan keskustelujen kuolemista.

Hampaat kalisee, vaikka mulla ei edes ole kylmä. Mun sydän hakkaa samassa tahdissa Nine Inch Nailsin Beside You In Time -biisin kanssa.

Musta tuntuu, että mä kuolen.

M