On paljon asioita, joita haluaisin sanoa ääneen. Haluaisin joskus sanoa "anteeksi" niin, että myös tarkoitan sitä. Minun pitäisi kertoa ihmisille, että pidän heistä. Mutta minun suustani voit kuulla vain ilkeyksiä, ivaa ja vittuilua. Käytän sarkasmia ajattelematta. Minä en ole mukava ihminen. En puhu kauniisti. Olen asiallinen ja saan tahtoni läpi, vaikken oikeasti edes tahtoisi. Miksi olen tälläinen?

Tänään on itsekäs päivä. Minä haluan. Minä teen. Minusta tuntuu. Katsokaa ja ihailkaa minua. Säälikää minua. Minä olen tässä. Minä olen tälläinen. Vaikket pitäisi minusta yhtään, ei se haittaa. Minä olen tässä nyt. Minä. Minä. Minä.

Nyt minä puhun jostain muusta kuin minusta. Oravista vaikka. Oravalla on pehmeä ja paksu häntä, jolla voi kutittaa. Oravalla on kädet ja orava pitää pähkinöistä. Oravat pettävät (luin joskus jostain lehdestä). Oravia on hirveästi, mutta mä ainakin tiedän niistä melko vähän. Ne ovat söpöjä, mutta mun käsittääkseni melko tyhmiä otuksia. Jotenkin mä liitän ne rakkauteen tai hellyyteen. Varmaan jostain piirretystä lähtöisin sekin mielikuva.

On yksi poika. Se on ihan mukava poika. Se on mun  kaverini. Joskus se koskettaa mua. Ihan vähän vain. Se koskee ohimennen hiuksiani tai jalkaani tai katsoo pitkään silmiini. Se saattaa hieroa mun hartioitani ja puhua mukavia. Mä tiedän, että se tekee kaiken tahallaan. Ja mun tekisi mieli juosta pois ja itkeä. Mä lähden karkuun, kiinnitän huomioni johonkin muuhun. En pysty sanomaan hänelle, että ei. Ja musta tuntuu pahalta. Jonain päivänä mun on varmasti pakko kertoa, mitä mä tunnen. Kerronko mä sille kaiken? Että mä pelkään ja olen hirveän kokematon. Että mä tiedän loukanneeni ja antaneeni turhaa toivoa, mutta en tehnyt sitä tahallani. Että mä olisin halunnut sanoa aikaisemmin, mutta en uskaltanut. Että olen rakastunut toiseen. Vai kerronko mä sille samaa tarinaa kuin muillekin? Että mä olen oikeastaan vain omaa etuani ajava huora. Bitch. Että mua ei kiinnosta muu kuin peli ja se oli mulle vain hetken huvitusta. Kiitos ja hyvästi, menen kohti parempaa. Inhoan näitä pelejä. Niitä ihmisiä, jotka seurustelevat vain seurustelun takia. Ehkä mä olen naiivi, kun haluan uskoa rakkauteen. Ehkä mä olen aina sen takia yksin. Mielummin elämä yksinäisyydessä kuin valheessa.

M