Räkäinen laulua vanhoista stereoista. Nuori nainen huutaa "Fuck you" ja on idolini. Vaatteeni ovat likaiset, hiukseni ovat likaiset, mutten jaksa välittää. Jos polttaisin polttaisin ketjussa. Käsissä kulkee Kauko Röyhkän Miss farkku-Suomi, niin että jokainen jaksava voi huomata sen. Punainen kiharapilvi ja mustasankaiset silmänlasinkehykset piilottavat kasvojani. Joku jätkä kyttää tissejäni, kun keinuttelen lantiotani ja juttelen sille niitä näitä. Sillä on pistävät silmät. Se on partiolainen ja minua nuorempi. Se on kihloissa, mutta silti se halaa minua ja puristaa niin, että rintani painuvat vasten sen rintakehää. Runkkari. Joku toinen tuijottaa vieressä, mutta ei uskalla tehdä mitään. Se sössöttää, mutta on muuten ihan suloinen. Säälittäviä ovat kumpainenkin.

Naputtelen pöytäni kantta. Opettaja puhuu edessä jotain yhdentekevää. En kuuntele sitä. Minun ei tarvitse. Olen röyhkeä kusipää, mutta niin kauan kuin olen hyvä, se ei voi sanoa minulle mitään. Lisäilen huulirasvaa minuutin välein. Piirtelen paperin reunoille. Kaivan hyllystä selkäni takaa sattumanvaraisesti kirjan, jota alan lueskella. Päässäni soi "fuck you, fuck you, fuck you, fuck you too" ja oma uhoni naurattaa minua. Tarkkailen poikia. Ne kutistuvat katseeni alla. Joku vilkaisee nopeasti minua silmiin, mutta röyhkeyteni on heille liikaa.

"Auta, mun mahaan sattuu."
"Voi, mikä sulla on?"
"Menkat."
Poika punastuu, ei sano enää mitään. Heikko teiniviiksinen runkkari. Se ei halua tietää minusta mitään epämiellyttäviä faktoja, se haluaa naida minut puhki tai edes runkata kuvilleni. Lähden pois, jätän pojan kitumaan himoonsa. Keikutan persettäni tahallani. En edes vilkaise taakseni. Kapsahdan jonkun toisen kaulaan, suutelen poskelle ja jään siihen, vieraan miehen syliin. Jäiset kädet kulkevat selässäni, mutten jaksa välittää.

Jotkut pojat puhuvat värisevistä hammasharjoista. Liityn keskusteluun ja sanon, että tiedän muutakin värisevää. Hymyni sulattaisi napajäätiköt. Vaikutelma on taattu. Röyhkeä iso poika kääntää katseensa pois eikä sano mitään. Tuijotan sitä silmiin, haastan sen. Voitan sen. Olen liian irstas tytöksi. Nuolen huuliani näyttävästi ja joku poika tuijottaa. Venyttelen ja paita kiristyy rintojeni ja vatsani päälle. Tuijotusta, tuijotusta. Paskat pitävät minua jonain teiniprinsessana, vaikka hakkaankin ne filosofisissa väittelyissä. Olen feministi olemalla sovinisti. Asetan itseni objektiksi. Olen niille tyttö, jolla on ilkeä kieli ja isot tissit. Kusipäät. Ne haluavat minut, mutteivat myönnä sitä.

Painaudun jonkun kylkeen kiinni ja hymyilen sieltä vittumaista hymyäni. Ne eivät mahda minulle mitään.

M