Minulla ei ole ikinä eläissäni ollut niin huono olo kuin viime yönä. En nukkunut juuri yhtään. Minua pelotti. Minua pelotti, että tapan itseni.

Minä en halua kuolla. Minusta vain tuntuu, etten minä kestä enää. Että maanantaina teen mitä vain, jotta olisi parempi olla. Nukkumaan en pysty, musiikki saa vain itkemään ja viiltelykään ei enää tunnu miltään. Viiltely ei enää auta. Silloin, jos minun on tarpeeksi paha olla, minä tapan itseni.

Minä en syytä ketään minun huonosta olostani. En halua, että kukaan kantaa syyllisyyttä, jos minä kuolen.

Pikkusisko olisi ainut, jonka vuoksi voisi vielä yrittää. Sekin tosin alkaa jo olla niin vanha, että pärjää ilman minua.

Hautajaisissani soi CMX:n Pelasta maailma. Siinä kappaleessa on se, mitä minä ihmisille vielä haluan sanoa.

Polttakaa minut tuhkaksi ja laskekaan mamman viereen uurnalehtoon. Kirjoittakaa minun nimeni hopeisin kirjaimin hänen nimensä alle.

Minun on paha olla.

M